BLOG YAZARLARI ÇALIŞTAYI 2017

by - 11/07/2017


Kocaman bir merhaba hepinize.
Sevgili evrengünlüğü'nü takip ediyor musunuz bilmiyorum fakat bugün yazımda ondan ve onun projelerinden sıkça bahsedeceğim için öncelikle kendisinin bloğunu incelemeniz faydalı olacaktır. Zira ben de kısa bir süre öncesine kadar kendisinden haberdar değildim. Tesadüfen Gelecek Vadeden Bloglar adlı projesi vasıtasıyla karşılaşmış ve bloğunu talan etmiştim. Böylece kendisinin blog dünyasındaki çalışmalarını ve gerçekleştirdiği projelerini keşfetmiş oldum. Bugün onun bu projelerinden birinde yer alıyor olmanın gururunu ve heyecanını yaşıyorum. Öncelikle oldukça değerli blog yazarlarından oluşan jüri tarafından Gelecek Vadeden Bloglar listesinde yer almaya hak kazandım. Bu haberi alır almaz sizinle şu yazıda heyecanımı ve sevincimi paylaşmıştım. Benim için oldukça büyük bir adımdı. Böylesine güzel ve deneyimli insanlar tarafından buna layık görülmek beni gerçekten çok mutlu etti. Şimdi ise yine benzer bir heyecanın içindeyim sayenizde. Sayenizde diyorum çünkü siz okuyucularım olmasaydı ben içimdeki yazma arzusunu aynı seviyede tutamayacaktım. Belki de blog hayatım fazlasıyla kısa sürecekti. Ama sizin destekleriniz ve yorumlarınız beni bu noktaya taşıdı. Şimdi ise sizinle buluşabileceğim, konuşabileceğim beraber blog dünyası hakkında tartışabileceğimiz bir platformda yer alıyorum. Blog Yazarları Çalıştayı 2017 hepimizi buluşturuyor.


Nedir bu blog bilmem ne projesi? evrengünlüğü Blog Yazarları Çalıştayı projesini 2015 itibariyle hayata geçirmiştir. Bu sene üçüncü kez gerçekleştirilen bu etkinliğin amacı blog sorunlarını ele alarak blogları daha iyi bir noktaya taşımaya çalışmaktır. Birçok konunun ele alınıp tartışılacağı bu etkinliğin temelinde bloglarımız yer aldığı için bütün blog yazarlarının mutlaka orada olması gerektiğini düşünüyorum. Zira hepimiz bloglara gösterilen değerin ve ilginin giderek kaybolduğuna şahit oluyoruz. Yazılarımızın az okunmasından, yorumların gittikçe görev bilinci ile şekillenmesinden şikayetçiyiz. Sosyal medyanın etkisiyle kan kaybettiğimizi ve giderek tarihe gömüldüğümüzü hissediyoruz. Peki bunun için ne yapıyoruz? Bu ve bunun gibi daha birçok sorunun ele alınıp tartışılacağı bu etkinlikte sizlerin de fikirlerini duymak isteriz. Sizlerin de yardımıyla var olan problemler için bir adım atıp çözüme ulaşmalıyız. Birlikte kendi bloglarımız için bir gelecek yaratamaz mıyız?
17 Kasım Cuma günü Kadir Has Üniversitesi İletişim Fakültesi Cibali Yerleşimi'nde buluşalım ve bloglarımız için bir adım atalım. Etkinlik ücretsiz ve herkese açıktır. Hepinizi bekliyorum. Gelmek isteyenler için Blog Yazarları Çalıştayı programını da hemen buraya bırakıyorum.



Umarım orada olursunuz ve sizlerle tanışma şansını da elde ederim. Bu etkinlik için fazlasıyla heyecanlıyım. Haberini aldığım andan beri içimde tuhaf bir mutluluk var. Kendimi gerçekten bir şeyler yapıyormuşum ya da en azından yapmaya çalışıyormuşum gibi hissediyorum. Ve bu benim için oldukça olağanüstü. Çünkü genelde yattığım yerde bir şeylerin olmasını ve düzelmesini beklerim. Şimdi ise blog dünyasının bir parçası olarak var olan sorunları çözmek adına bir hamle yapıyorum. Bu nedenle benim için çok değerli bu etkinlikte yer alıyor olmak. Blog Yazarları Çalıştayı hakkında detaylı bilgi almak isteyenler şuraya tıklayıp evren günlüğünün bloğuna gidebilir ve programı inceleyebilir. Merak ettiğiniz veya aklınıza takılan herhangi bir soru olursa da yorumlarda belirtmeniz yeterli. 
Hepinizi öpüyorum umarım orada görüşürüz.

BU YAZILARA DA BAKMALISIN!

12 yorum

  1. Çalıştayda görüşmek üzere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler yorumun için :)

      Sil
  2. Ne kadar güzel bir etkinlik bu. Öncekikle içinde yer aldığınızdan dolayı sizi kutluyorum. Önemli bir misyon çünkü. İnşallah geniş katılımlı olur ve güzel sonuçlar alınır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler yorumunuz için. Umarım güzel bir başlangıç olur.

      Sil
  3. 3.olduğu halde ilk kez duyduğum harika etkinlik. Bu etkinliğinde duyurduğunuz için çok teşekkürler.(Orada olacağım:))

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel bir haber bu, çok keyif verici! Orada olamasam da bu tecrübeden süzülecek yazıyı merakla bekliyor olacağım. Umarım çok güzel geçer.. :)

    YanıtlaSil
  5. Ne yapıyoruz ? Hep birlikte kıvırcık dostumuzu alkışlıyoruz. Üç deyince bir kiii (alkış) yaa üç deyince dedik alooo !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaaha :) O kadar mühim bir şey değil tabi. Ama teşekkür ederim yorumun için.

      Sil
  6. görüşmek üzere çalıştayda

    YanıtlaSil