O | DENEME

by - 9/27/2017


Gecenin sessizliği balkon kapısından bizi izlerken ben zorla yutkunmaya çalışıyordum. Uzandığım çöplükten tavana doğru baktığımda mumların çaresizliğimi resmettiğini gördüm. Hafifçe esen rüzgar yanan ateşe değdikçe dans eden siluet benimle dalga geçiyordu sanki. “ Hey orospu! Bu gece hangi adamın altındasın?” Kulaklarımda çınlayan bu sözler gerçek gibiydi. Boğazımdan akan ekşi ve acımsı tat yeniden ağzıma geldi. Kusmak ve leş kokan bu odadan gitmek istiyordum. Yanımda yatan adamın yüzüne dahi bakamıyordum. Hissettiğim tiksinti giderek katlanıyor ve elini boğazıma geçiriyordu. Gözlerimi sıkıca kapatarak uyumaya çalıştım. Fakat boğazıma yapışan sıvı her yutkunduğumda beni rahatsız ediyor ve midemi bulandırıyordu. Ağzıma aktığı o ilk an adamın yüzündeki iğrenç gülümsemeyi gördüğümde tuhaf bir şekilde haz almıştım. İstemsiz bir şekilde onu öpmeye yeltendiğimde ise dehşete düşmüş ifadesi ve tiksintiyle bakan gözleriyle karşılaştım. Beni sertçe kenara ittiğinde utançtan ölüyordum neredeyse. Fakat anlayabiliyordum. Kendisinden tiksinen bir adamın kendisine değen dudakları öpmek istememesi gayet normaldi.
Yavaşça yataktan kalkıp balkona ilerledim. Önce üzerime bir şeyler giymeyi düşünsem de çıplaklığımı gizlemekten kaçındım. Soğuk demirlere yaslandım ve vücudumu okşayan rüzgarın tadını çıkardım. Tüylerim diken diken olmuştu ve serin havanın etkisiyle titremeye başlamıştım. Uzaklara doğru bakarken yeniden onu düşündüm. O kadına sarılmış bir şekilde yattığını hayal edebiliyordum. Onun göğsünde aldığı nefesi duyabiliyordum. Dudakları o kadının bedeninde geziyordu. Elleri kadının teninde kayarken aklına geliyor muydum acaba? Hayır, hiç sanmıyorum. O kadına seni seviyorum demiş miydi? Onu öperken saçlarını koklamış mıydı? Bakışları, ifadesi değişmiş miydi kadını görünce? Heyecanlanmış mıydı? Düşündükçe deliriyor ve kendimi demirlerden aşağıya doğru sarkıtıyordum. Ölmek için fena bir gün değildi. Fakat son bir sigara daha…
İçeri girip sigaramı ve çakmağımı aldım. Yüzüme çarpan iğrenç kokudan kurtulmak için hemen kendimi balkona attım. Ellerim titriyordu. Paketin içinden bir dal alırken çakmağı yere düşürdüm. Tam o sırada yeniden o belirdi gözlerimin önünde. Çakmağımı alıp bana vermişti. Yüzünde kendinden emin bir gülümseme vardı. Ben korkuyla sigarayı yakmaya çalışırken yanıma yavaşça yaklaştı. Nefesini yüzümde hissedebiliyordum. Bu imkansızdı fakat o tam karşımdaydı. Kokusu burnumda, nefesi boynumda…


Sigaramı yaktığımda onun gitmiş olduğunu anladım.  Gitmişti. Dönmeyecekti. Ve biz bütün olasılıkları sonlandırıp olasılıksız bir hikayeye kendimizi teslim etmiştik. Birlikte olamadığımız bir hikaye… Sigarayı sertçe içime çektim ve soğuk zemine yavaşça oturdum. Ayakta duracak gücüm kalmamış gibi hissediyordum. Tuhaf bir acı o aklıma geldiğinde ruhumu esir alıyor ve nefesimi kesiyordu. Tanımadığım bir adamın otel odasında değil de onun göğsünde uyuyor olabilirdim. Bunu düşündüğüm her an pişmanlık içimde iyi olan ne varsa çekiyor ve tüketiyordu. Titreyen parmaklarımın arasındaki sigaraya odaklandım. Sisli gökyüzünün ardına gizlenen gerçekler tek tek yaklaşıyordu. Derinlere gömdüğüm acılarım ve hislerim tırnaklarını geçirmiş çıkmaya çalışıyordu. Dağılmıştı inşa ettiğim her şey… Yavaşça oturduğum yerden kalktım ve son nefesimi çektim sigaradan. Yanan ve dağılan külleri izlerken pişmanlık duymayacağımı umut ettim. Demirlere sıkıca tutundum ve iyice yaslandım. Gözlerimi kapattığımda asla açamayacağımdan emindim. Kendimi aşağıya doğru sarkıtırken onun beni kurtaracağını düşünüyordum. Ellerimi yavaşça soğuk ve paslı demirden çektiğimde rüzgara teslim olmuş bedenim ait olduğu yere gidiyordu. Lakin sıcak bir el aniden belime dolandığında gözlerimi haykırışla açtım. Geldi! Beni kurtarmaya geldi. Başımı hafifçe yana doğru çevirdiğimde acılarıma ve büyük çaresizliğime gömüldüğümü anladım. Bu hayattan ve bu dünyadan kurtuluş yoktu. Beni balkondan zorla içeriye sokan adam bağırıp çağırırken istediğim tek şeyin sıcak bir sarılma olduğunu anladım. Fazlası değil… 

BU YAZILARA DA BAKMALISIN!

6 yorum

  1. Yazın çok etkileyici gerçekten. Kalemine sağlık canımm..:*
    Ben seni takip etmiyormuşum ama ediyorum zannediyordum. Yeni farkettim ve hemen takibe aldım.
    Bana da beklerim kuzumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım.

      Sil
  2. oooooo ağır ve derin yazmışsın :)

    YanıtlaSil
  3. Müthiş !
    Çok cesur ve sarmalayan bir yazı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşünüyor olman beni sevindirdi, teşekkürler.

      Sil