HAZİRAN-TEMMUZ DEDİKODULARI

by - 7/17/2017


Her ay güncellemiş olduğum bir nevi günlük yazılarına benzeyen yayınıma hoş geldiniz. Haziran ve Temmuz ayı içerisinde neler yaşadım, neler yaptım, nerelere gittim bunlardan bahsedeceğim. Bildiğiniz gibi işe başladım ve yaz tatilim çalışmakla geçiyor. Ben de isterdim size gittiğim koylardan, kulüplerden ve antik keşiflerden bahsetmeyi lakin işten eve evden işe gidebiliyorum yalnızca. Bundan ötürü yazının ilerleyen kısmı epey sıkıcı gelebilir size. Şimdiden belirtmekte fayda var.


İşe başlamanın en güzel etkisi kilo vermem oldu. Uzun bir süre ayakta kaldığım için bolca kalori yakıyor ve uzun uğraşlar sonucunda yakamadığım yağları yakıyorum. Umarım 55 kiloya düşebilirim. Hedefim 55 kilo olmak fakat insan benim gibi sabırsız olunca bu pek mümkün olmuyor. Sanırım şu tempoda hedefim gerçekleşecek. Öyle çok sağlıklı beslendiğim söylenemez aslında. Bu nedenle nasıl zayıfladın sorularını 10 saat boyunca ayakta kaldım diyerek cevaplıyorum. Hep bu kilo verme olayının bende takıntı olmasını engellemeye çalıştım fakat biraz bu konuya saplanmış gibi hissediyorum. Görüntümden ve kilomdan memnun değilim. Oysa 70 kiloyken hiç umurumda değildi yağlarım, göbeğim ve sarkan yerlerim. Zayıfladıkça üstünde durmaya başladım ve beden olumlama konusunda problemler yaşıyorum. Kendi fiziğimden memnun olmama durumu psikolojik olarak özgüveni ve diğer hareketlerimi de etkiliyor. Haziran ayında en çok bu konu hakkında sıkıntılar çektim. Alışveriş yaparken, aynanın karşısına geçip kendime bakarken kötü hissettim. Giydiğim kıyafetlerin güzel durmadığını, görüntümün güzel olmadığını düşünmeye başladım. Ve bu düşünce bende depresif bir hal yarattı. Yavaş yavaş üzerimden atmış olsam da hala zayıflama çabaları içerisindeyim. Kendimi ve bedenimi bu şekilde kabul edip sevmeye çalışmak denildiği kadar kolay değilmiş.


Biriken dizilerim ve filmlerim ise beni sessizce uzak bir köşeden izliyor adeta. Bu süreçte ne film ne de dizi izleyebildim. GOT başladı mı onu bile bilmiyorum. O kadar dünyadan koptum a dostlar! Kitap okuyamıyorum, yazı yazamıyorum ve kafam çok dolu. Bir sürü şey yazmak istiyorum fakat kalemi elime aldığım gibi bırakmam bir oluyor. Neden bu kadar yorgun hissettiğimi bilmiyorum aslında. Bu fiziksel bir yorgunluktan çok ruhani bir durum. Nedense yazacağım şeylerin anlamı olmayacağını düşünüyorum. Yaşadıklarımda da olduğu gibi... 


Çalkantılı aşk hayatımdan ve arkadaşlık ilişkilerimden ise nasıl bahsedeceğimi bilemiyorum inanın. Hepsi ayrılıkla sonuçlanıyor. Bir arkadaşımla sessizce yolumuzu ayırdık. Olayların etik bir şekilde gelişmediğini düşünüyorum. Çok fazla detay veremediğim için konuyu nasıl anlatmalıyım emin değilim fakat yazık oldu gibi hissediyorum. Arkadaşlık ilişkilerinin bu kadar hafife alınması beni üzüyor aslında. Bu kadar kolay bir şekilde sonlanmış olması ve ilişkilerin çoğunun inceldiği yerden kopması beni sinir ediyor. Çünkü arkadaşım dediğiniz insanı bulmak kolay olmuyor. Onunla paylaştığınız anılar, yaşadığınız deneyimler çok değerli. Araya giren soğukluk ve mesafeli arkadaşlıklar beni üzüyor. Sanırım hayatın kurallarından da birisi bu... Değişim mutlaka gerçekleşiyor ve bazı yollar son buluyor.


Şöyle bir bakıyorum da yaz tatilim hiçbir şey yapamadan geçip gidiyor. Biriktireceğim parayı İnterrail için harcamak gibi bir planım var. Eğer bunu gerçekleştirebilirsem korkunç geçen tatilime değen bir zaman dilimi olacak. Siz anlatın neler yapıyorsunuz? Nereleri geziyorsunuz? Muhteşem anılarınızı okuyup hüzünleneceğim biraz.



BU YAZILARA DA BAKMALISIN!

8 yorum

  1. Arkadaşlık maalesef dediğin gibi oluyor bazen, o konuda genel olarak pek şanslı ya da başarılı olduğum da söylenemez gerçi :).

    Sana kolay gelsin, aslında çalışmak güzel şey.Kafan meşgul oluyor bir şekilde, boş oturmaktan iyidir :). Umarım hayalin de gerçekleşir gezersin bir güzel :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet her şeyin bir sonu olduğu gibi arkadaşlığın da bir sonu var. Teşekkür ederim, çalışmak dediğin gibi en azından beni meşgul ediyor.

      Sil
  2. Önce işin hayırlı olsun diyeyim.Kilolar alınır verilir dert etme,yeter ki sağlık yerinde olsun.Ve evet gerçekten arkadaşım dediğin biri her zaman gerçekten arkadaşın olamayabiliyor...Ben neler mi yapıyorum? 2 çocukla yaz tatilinde evde,ev işleri,çocuklar,onların aktiviteleri,blog,sosyal hesaplar arası yaşamım şu an :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Kesinlikle, kilo konusuna çok takılmamak lazım ama ara ara takılıyorum ben böyle. Ooh! Demek tatildesin, seni kıskandım. Keşke ben de şuan tatilde olabilsem.

      Sil
  3. Merhaba eda. Seni biraz keyifsiz gördüm.. öncelikle bahsedeyim ki evet GOT başladı ve kuzeyin asla unutmadığını bir kez daha gördük. Neyse spoiler vermiş olmayayım daha fazla. Evet çalışmak zordur. Hele senin dışında herkesin tatil yaptigini düşününce daha da zor olur. Olsun! Emin ol bu iş tecrübesinin mezuniyetinin hemen akabininde çok faydasını göreceksin. Kendinle barışık olmayı da bırakma. Dayatilmis estetik anlayışları kendine kusturmesin. Kendinle rekabet etme. Her ne yapacaksan istediğin sevdiğin için yap o zaman daha keyifli olduğunu göreceksin. Bu arada küçük bir sır sana, bu hayatta yapmak istediklerin ve hedeflerin hep zorlu olacak. Ama asıl guzelligi de bütün bunlar sağlayacak! Görüşürüz iyi bak kendine;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu nasıl güzel bir yorum! Çok teşekkür ederim. Sonunda GOT izleyebildim. Herkesin tatil yapmasına şu ara çok gıcık oluyorum :) Ve evet haklısın önemli olan sevmek... Sevdiğim ve istediğim şeyleri yapmak bana güç veriyor. Bu hayattaki tek amacım ve tek özgürlüğüm de bu. Umarım bütün isteklerimi ve hayallerimi gerçekleştirebilirim. Yenide teşekkür ederim, sen de kendine iyi bak.

      Sil
  4. Saplantılı olmak gerçekten de çok yorucu ve yıpratıcı, ben de baya sıkılıyorum ve tek başıma sıkılıyorum bari biriyle sıkılsam diyecem ama yok. Güzel bir yazı olmuş, yeni blog temanız da sade, havalı ve kullanışlı görülüyor. =) Öyle işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Sıkılmak daha da kötü bir şey sanırım. Çalışmak o yönden bakınca kulağa iyi geliyor. Saplantılı olmak konusunda haklısın. Dikkat ediyorum ve bu duygudan kurtulmaya çalışıyorum.

      Sil