MAYIS DEDİKODULARI


Bu ay benim için ilginç bir biçimde hareketli geçti. Açıkçası ne bedenim ne de ruhum bu tarz bir harekete alışık değil. Fakat nedense oldukça zevk aldım. Çünkü bu hareketliliğin kaynağı kendim için atmış olduğum birtakım adımlardan oluşuyordu. Bazı yerlere koşturdum, bazı girişimlerde bulundum. Kiminin sonucu beni mutlu etti kimi ise üzüleceğim anlara sebep oldu. Ne olursa olsun yine de bu adımları atabildiğim ve kendim için bir şeyler yapabildiğim için çok mutluyum.

Beni bu ay heyecanlandıran bir hayalimden bahsetmek istiyorum. Sonucu tam anlamıyla hayal kırıklığı olsa da güzel bir düşünceydi. Kadıköy'de arkadaşlarımla beraber otururken tam çaprazımızda yer alan evin kiralık olduğu gördük. Herhangi bir ayrı eve çıkma düşüncemiz olmamasına rağmen pencerede yazan numarayı arayarak ev hakkında bilgi aldık. Evin yeri oldukça işlek bir sokak üzerindeydi. Sevdiğimiz bir sürü kafeler ve barlar evin yakınında yer alıyordu. En güzel şey ise evin Kadıköy'de yer alıyor oluşuydu. Emlak şirketiyle görüştükten sonra istemsiz bir sevinç bütün bedenimizi kapladı ve kendimizi o evde yaşarken hayal etmeye başladık. Hepimiz öğrenciyiz, muhteşem bir ortam, güzel sohbetler, güzel dostluklar... Düşüncesi bile insanın yüzünde bir tebessüm bırakıyordu. Dedik ki, tamam ya biz bu evde yaşayacağız. Tam bizim için yaratılmış. Bu bir işaret olmalı! Sanırım Tanrı bu işareti bize gönderirken babamı hesaba katmamıştı. Akşam eve geldiğimde bu fikri babamla paylaştım. Ve kendisinin cevabı olumsuz oldu. Yaşamış olduğum hayal kırıklığı ve hüzün anlatılamaz derecedeydi. Maalesef hayallerimi mecburen mezuniyetten sonrasına ertelemek zorunda kaldım. Daha da iyi oldu, bu benim içimde bir hırs doğurdu. Yapmak istediğim bir şeyi daha görmemi sağladı. Ben kendi evimi, kendi düzenimi yaratmak istiyordum. Ve bunu kesinlikle yapacağım!

Güzel insanlar tanıdım. Farklı alanlardan, karakterlerden insanlar hayatıma girdi Mayıs ayında. Kimisini Bir Öneri De Bizden adlı proje sayesinde tanıdım. Kimisi ile internet üzerinden tanıştım. Kimisiyle arkadaşımın arkadaşı vasıtasıyla oturup sohbet ettim. Ne şekilde olduğunun bir önemi yoktu benim için. Önemli olan yeni insanlarla tanışmış olmaktı. Ve bu ay tanışma anlamında dolu dolu geçti. Uzun bir dönem kendimi kapatmıştım ve yeni insanları hayatıma almıyordum. Sanırım bu duvarı yavaş yavaş kırmaya başladım. Bu nedenle içimde tuhaf bir mutluluk ve heyecan var. Fakat hala güvensizlik yaşıyor ve ufak bir korkuyla sarsılıyorum. Yaşamış olduğum olaylardan dolayı yaralanan öz güvenim beni biraz uğraştırıyor yeni adımlar atma konusunda. Ama kendimi sağlam bir biçimde toparladığıma inanıyorum.

Bir önceki yazımda da bahsetmiş olduğum gibi Bir Öneri De Bizden adlı proje ile tanıştım. Şimdi orada editör olarak yazı paylaşıyorum. İlk defa böyle bir alanda böyle bir işi tecrübe ettiğimden dolayı bocalasam da yavaş yavaş gelişeceğimi düşünüyorum. Umarım sizin desteklerinizle proje daha da çok kişiye ulaşır. Çünkü kesinlikle ihtiyacımız olan bir konuya değindiği kanısındayım. İnsanlara fayda sağlayıp akıl verdiği için kendimi önemli bir konuda yardımcı oluyormuş gibi hissediyorum. Ve bu bana manevi anlamda büyük bir güç veriyor. Umarım atmış olduğum bu adım beni güzel yerlere götürür. Laf yaptığım işlerden açılmışken Mayıs ayı gerçekten iş başvurularıyla geçti. Hazır yaz geldi, evdeyim derken işlere başvurdum. Tecrübesiz bir öğrenci nerede çalışıyorsa o alanlara CV yolladım. Para konusunda sıkıntı çektiğimden yaz ayında biriktirmek için bir şansım olur diye düşündüm. Umarım başvurularımdan güzel dönüşler gelir.

Bazı sorular alıyorum spor nasıl gidiyor diye. Gitmiyor kızlar. Sporu geçtiğimiz aylarda bıraktım fakat yediğim şeylere dikkat ettiğimi söyleyebilirim. Şu ara kilom 60-61 arasında gidip geliyor. Bu yazı bu şekilde geçiririm herhalde diyorum kendi içimde. Eylül ayı geldiğinde ise sıkı bir spor programı ile olayı biraz fiziğime çeviririm. Hala sıkılaşmam gerekiyor çünkü. Aynı zamanda Eylül ayı ile birlikte lazer epilasyon ve cilt bakımları yaptırmayı düşünüyorum. Yüzümde sivilcelerimden kalan izler var, belki onları düzeltebilirim bakımlar ile. Tüyler ise hepimizin problemi! Lazerden nasıl bir sonuç alırım bilmiyorum ama yine de denemek istiyorum. Açıkçası denemiştim daha önce ama düzenli gitmediğim için kesin bir sonuç alamamıştım. Şimdi ise düzenli bir şekilde bunu devam ettirmek istiyorum. Sizin bu konuda önerileriniz varsa duymak isterim.

İzlemiş olduğum film, dizi gibi konulara başka bir yazıda yer vereceğim için bu yazıda bahsetmedim.  Siz anlatın bakalım nasıl geçti Mayıs ayı? Neler oldu hayatınızda? Veya benim hayatımdaki gelişmeler hakkında neler düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyor olacağım.

11 yorum

  1. Kesinlikle hayallerinden vazgeçme :) Eninde sonunda hepsini gerçekleştireceğini hep bil ve inan :) Mayıs ayı güzel geçmiş darısı Haziran'a diyelim o zaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hayallerimden vazgeçmek bana göre değil zaten. Gerçekleşmesi için elimden geleni yapacağım.

      Sil
  2. o eve taşınamamana üzüldüm canım inşallah hayallerindeki eve gelecekte taşınırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok üzüldüm. İnşallah başka bir zaman mutlaka taşınırım.

      Sil
  3. Umarım başvurularından güzel dönüşler olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ufak ufak dönüşler almaya başladım, umarım güzel şeyler olur.

      Sil
  4. Ya burası Harika bir blog🖤☺️ Okumaktan en zevk aldığım yazılar arasındadır bu tür yazılar.Umarım her şey gönlünce olur 🖤Yolun açık olsun💓💓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim. Umarım senin de gönlünce olur her şey.

      Sil
  5. Benimde senin gibi evle ilgili hayallerim vardı. Ama kira miktarını duyunca hepsi yarım kaldı :) İnşallah hayallerine kavuşursun. Saygı ve sevgilerimle. Vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kira büyük bir problem! Tek başıma ayrı ev hayalleri kurunca kira benim de hayallerimi yıkıyor. :)

      Sil
    2. Ama pes etmek yok değil mi :) İnşallah hepimizin hayalleri gerçek olur :)

      Sil