BU GECE | ŞİİR


Bu gece,
Tutmak istediğim yıldızların altında
Son yürüyüşümü gerçekleştiriyorum.
Gökyüzünün dalgaları bana çarpmadan geçiyor ve
Evlerine gizlenmiş insanların
İçindeki anlamsızlık ile savaşıyor.
Ruhumu gökyüzüne vermek
Ve bendeki parçaları perdenin arkasından
Gizlice bakan gözlere ulaştırmasını istiyorum.
Teslim ettiğim kaderim,
Kuruyan birkaç damla kan
İçi boş bir mahzen için miydi?
Acı çeken ruhuma bir bakın
Ve cevap verin bana.
Neden saklanıyorsunuz sinsi duvarların ardında?
Merakla baktığınız o gözler
Benim ruhumu gördükçe
Çığlık atıp kaçmak istemiyor mu
Demir parmaklıkların ardına?
Neden kabul ediyorsunuz gecenin hakimiyetini
Ve inkar ediyorsunuz güneşin yakışını?
Gökyüzüne bakın
Yıldızlara bakın
Ve duyun ruhumu.
Ellerinizi açın ve koklayın parçamı
Kabul edin acıyı.
Görün kaybettiğim benliğimin
Bir kadının karnında saklanmış olduğunu.
Ve bir adamın o karnı bıçakladığını...

15 yorum

  1. Sayende çok güzel şiir okudum, emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok sevindim beğenmiş olmana.

      Sil
  2. Bana göre sadece şiir yazmalısın öylesine güzeldi💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok mutlu oldum. Şiir konusunda epey deneyimsizim çünkü.

      Sil
  3. çok iyi ve etkileyici. sen şiir yazmayı sıklaştır yiaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook mutlu oldum, çok teşekkür ederim. Pek alışkın değilim şiir yazmaya. Bu güzel tepkiler beni sevindirdi.

      Sil
  4. Güzeldi Eda. Aslında kendimden bir şeyler buldum şiirde. Kalemine sağlık. Biraz da hüzünlendim :( Sevgimi şuracığa bıraktım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ece abla. Senin beğenmiş olman benim için büyük bir şey. Pek beceremiyorum çünkü şiir yazma olaylarını.

      Sil
  5. kalemine sağlık,anlamlı

    YanıtlaSil
  6. Siir cok güzeldi devamini bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim umarım devamı gelir.

      Sil
  7. Açıkça söylemek gerekirse şiir gayet güzel ama içinde öyle yerleştirilmiş kelimeler var ki akıcılığı maalesef bozuyor):... Şiire adamış olduğum yıllarımdan anladığım kadarıyla o bozucu kelimelerde dışarı atmak istediğin yaşanmışlıkları temsil ediyor:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiir yazma konusunda çok acemiyim. Hiçbir kural, teknik bilgi yok bende. İçimden geçenleri dile getirmek istedim dolayısıyla akıcılığı bozulmuşsa sebebi budur. İyi bir şiir okuyucusu isen senden bu konu hakkındaki bilgilerini beklerim.

      Sil