YOU'RE THE WORST

by - 2/06/2017


" Bir dizi karakteri olsaydın bu hangisi olurdu?"
Böyle bir soruyla karşılaştım geçenlerde. Ardından izlediğim tüm dizileri ve karakterleri gözden geçirerek hangisi beni ve hayatımı anlatıyor diye düşündüm. Hangi karakter bana daha yakındı? Bu sorunun cevabı aslında sorulduğu andan itibaren belliydi. GRETCHEN CUTLER !
You're The Worst adlı dizimizin karakteri olan Cutler benim bakış açıma, düşüncelerime, karakterime ve hayatıma en yakın olan kişi. Bu nedenle bu soruya hiç düşünmeden bu cevabı verebilirim. Peki kim bu karakter ve nasıl bir dizi You're The Worst?
Gizemli, tarihi, polisiye gibi diziler izlemekten sıkıldığım için biraz kafamı dağıtsın diye lokmalık olarak tabir ettiğim dizi arayışı sonucunda karşılaştım kendileriyle. İlişkiler üzerinden giden eğlenceli bir dizi aslında. Boş zamanlarınızda izleyebileceğiniz ve mısırla güzel gidecek türden...


Diziyi izlerken sürekli " Bu benim aha valla benim bu!" nidalarıyla bölüp durdum. Tek eksiğim dizideki karakterimizin sevgilisi gibi bir sevgiliye sahip olmamam... Olsaydım şuan inanılmaz güzel vakit geçiriyor olurduk. Ah kader... Benim gibi bir karakteriniz varsa hayat bazen çok zor olabiliyor. Çünkü neden bilmiyorum ama erkekler benden biraz çekiniyor. Çok rahat bir insan olduğum için olsa gerek. Bu nedenle karşımdaki insanın da rahat olması lazım. Fakat bulamıyoooğroom böyle biri.


Dizi bolca seks sahneleri içeriyor. Yani bana göre o kadar da bol değil ama sizi rahatsız edecek kadar bol olabilir bilemiyorum. İnsanlar neden bu kadar takıyor böyle şeylere anlam verebilmiş değilim. Eğer rahatsızlık duyuyorsanız izlemeyin. Hele ailecek hiç izlemeyin. Çoluk çocuğa izletilecek bir dizi değil bence. Önermeleri yanlış anlaşılabilir, çok güzel önermelere sahip olduğu da söylenemez zaten.


Çok azıcık konusuna değinmek için şunları söyleyebilirim, iki tane deli bulmuş birbirini. Bir düğünde yolları kesişiyor ve ikisinin de inanılmaz zor kimliklere sahip olmasına rağmen birlikte olma kavramını gerçekleştirmeyi başarıyorlar. Birlikte yaşıyorlar, yiyorlar, içiyorlar falan. Diziyi izleyince ne demek istediğimi anlayacaksınız. Çünkü bu iki karakterin de birlikte kavramına karşı bir garezi olduğu kesin. İkisi de katlanılması zor varlıklar ve normal bir insanın bu karakterlerle bir ömür geçirmeyi bırak iki gün geçirmesi bile imkansız. Bu nedenle birbirini bulmuşlar diyorum. Aynı zamanda iki yan karakterimiz daha var dizide. Birisi kızımızın diğeri oğlumuzun kankisi. Onlar da ayrı hasta. Dizi de bir tane akıllı karakter yok.


İzlemesi benim için çok eğlenceliydi, çok beğendim. Karakterleri, oyunculukları yerinde buldum. Orta sınıf komediye değiyor gibi biraz ama komedi sınıfında değerlendirirsem yerlerde kalır benim görüşüme göre. Friends gibi bir dizi izledikten sonra beklentim çok yükseldi çünkü. Ama karakterlerin yaşadıkları, başlarına gelen olaylar, asla ciddi ilişki yaşamayı istemeyen iki kişinin giderek ciddileşen ilişkisi derken kendisini izlettiriyor.


Aynı deliliğe ve hayat görüşüne sahip olduğum Cutler karakterini ise çok seviyorum. Biraz kendimi izlemek gibi oluyor benim için. Bu nedenle sürekli baştan başlıyorum diziye. Umarım siz de bir şans verirsiniz ve beğenirsiniz.

BUNLARA DA BAKMALISIN!

7 yorum

  1. bulamıyoooğroom :D Keyifli bir içerik olmuş, elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Şans verin dedin vericez artık.. Kıralım mı seni ? Hem vermesek napcan ? Sokağa mı atcan ? (Ya atarsa)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı evde yaşıyor olsaydık sokağa atmak seçeneğini değerlendirebilirdim.

      Sil
    2. Hiii tamam tamam pes..

      Sil
  3. Ayy ben de şu ''bulamıyoooğroom''a bittim.Olur olur o da olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taliplerimi bekliyorum hahahah

      Sil