MARLO TASARIM

by - 2/04/2017

Hellö!
Bugün size Nazlı Kaya'nın butiğinden bahsetmek istiyorum. Kendisi benim arkadaşım olduğu için ve sizlerin de beğeneceğini düşündüğüm işler çıkarttığı için paylaşmayı doğru görüyorum. Beleşe reklam yapıyoruz ama olsun.

Peki nedir bu Marlo Tasarım? Kime ne faydası var? Adından da anlaşılacağı üzere asıl mahareti tasarım üzerine aslında. Çeşitli çizimler ve sizin istediğiniz şekilde tasarımlar yapıyor. Bu tasarımları küçük çantaların, cüzdanların üzerine çizerek her zaman kullanmış olduğumuz bu çantalara farklı bir hava veriyor. Kimsede olmayan sadece bende olduğunu bildiğim özel tasarım çantalar çok hoş bir fikir bence. Bu tarz kişisel şeyleri çok seviyorum. Bir arkadaşıma hediye edebileceğim ya da kızınıza veya oğlunuza verebileceğiniz bu özel tasarımların etkileyici olduğunu düşünüyorum. Çünkü hepsi yaratıcı ve göze hitap eden çizimlerden oluşuyor.
MARLO TASARIM
Bu küçük çantaların içine ne isterseniz koyabilirsiniz. Makyaj malzemelerinizi, paralarınızı, kartlarınızı, kalemlerinizi... Ben uzun zamandır makyaj malzemelerimi koyabileceğim güzel bir çanta arıyordum. Ama hani olur ya göz kaleminizin kapağı açılır ya da kırmızı rujunuzun... Sonra kumaş olan çantanın içi yanlışlıkla çizilir, boyanmış olur. Onu gördüğüm an bir hayal kırıklığı yaşıyorum ki hiç sormayın. O kadar para verip marka diye aldığım çantaların hazin sonu, yanlışlıkla kapağı açılan makyaj malzemesinin boyası akıyor ve mahvoluyor. Bu çantada bu sorun kısmen azaltılmış çünkü içinde kırmızı bir astar var. Boya aksa bile temizleme şansınız var astar olduğu için. Direk kumaşa nüfuz ettiğinde daha sıkıntılı durumlar ortaya çıkabiliyor.
MARLO TASARIM
Çantaların üzerine şahsınıza özel ya da hediye etmek istediğiniz kişiye özel tasarımlar yaptırabilirsiniz. Almaya karar verdiğinizde yapmanız gereken tek şey satış işleminin gerçekleştiği instagram hesabına gitmek ve almak istediğinizi belirtmek... Oldukça güvenilir olduğunu temin ediyorum size. Ben kefilim, eğer bir sorunla karşılaşırsanız ben buradayım bana şikayetinizi söyleyebilirsiniz. Ya da Nazlı'ya durumu anlatabilirsiniz. Güvenilirlik konusunda bir sıkıntı çıkmayacağına eminim. Fiyat konusunu ise özel olarak Nazlı ile konuşmanız daha iyi olur ama oldukça uygun fiyatlı. Öğencinin de ev hanımlarının da elini yakmayacak bir meblağ. Daha fazlalarını sırf marka olduğu için nice ürüne yatırıyoruz. Ben para konusunun sizi rahatsız edeceğini düşünmüyorum.
MARLO TASARIM

Verilen fiyatlarda kargo dahil değil ve kapıda ödeme seçeneği şuan için yok. Havale veya eft ile ödemeleri yapabilirsiniz. Dediğim gibi güven konusunda bir endişeniz olmasın. Eğer ben burada tavsiye ediyorsam ve size öneriyorsam bunu kefil olarak yapıyorumdur. Herhangi bir problemle karşılaşmamanız için Nazlı elinden geleni yapıyor. Kargo olsun, banka olsun her konuyla ilgilenmeye çalışıyor. Rahatça alışverişinizi yapabileceğiniz bir ortamın oluşturulduğunu zaten almak istediğinizde göreceksiniz. Umarım keyifle çantanızı kullanırsınız.
MARLO TASARIM

Almak istiyorsanız tek yapmanız gereken buraya tık tık! MARLO TASARIM

Herhangi bir sorunla karşılaşırsanız bana daedmier@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.
Nazlı'ya ulaşmak isterseniz marlotasarimpr@gmail.com

Güle Güle kullanın.

BUNLARA DA BAKMALISIN!

12 yorum

  1. Tasarımları çok beğendim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de en çok hoşuma giden tasarımları oldu.

      Sil
  2. çok hoşlar gerçekten :) hem de el emeği ^.^

    YanıtlaSil
  3. Güzel tasarımlar ben de beğendim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha farklı ve güzel tasarımlar da yolda.

      Sil
  4. hepsi güzeller bi de senin blog da konuların da hep hoş valla iyi ki geldin aramızaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sen de iyi ki varsın.

      Sil
  5. helenikaca mı çalışıyon sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. helenika kavramına dair tek bilgim bitki gibi bir şey olduğu... :))

      Sil
    2. başlıkta var ya eda demir helenikaca gibi duruyor yani orcinal yunanca :)

      Sil
    3. Heh şimdi anladım. Başlıkta dae dmier yazıyor, eski dillere daha doğrusu alfabelere ilgim var. Bunu da listemdeki yazı çeşitlerinden biriyle yaptım ama hangisi hatırlamıyorum, gözüme hoş gelmişti.

      Sil