KIZ KIZA | SEVGİLİLER GÜNÜNDE SAP OLMAK


Bacak kadar çocukların kolunda 1.90 dalyan gibi herifler var benim yanımdan ise rüzgar geçiyor, rüzgar. Hayır yani bu kulunun suçu neydi Allah'ım? Vallahi evde kaldım ben. Ne görüştüğüm biri var ne flört ettiğim ne de arkadaş diye cebe attığım... Yalnızlığın dibini yaşıyorum. Kimin bedduasını aldıysam artık bir gün yüzü görmedim. Sevgililer Günü olayını kutlamasak da olurdu bir sevgilim olsaydı lakin... Yok! Bu yüzden 14 Şubat korkulu rüyam oldu resmen. İnsan bir sevgililer gününü de sevgilisiyle geçirmez mi ya? Ben hiç geçirmedim. Olsa bütün paramı hediyelere, sürprizlere yatıracağım. Her yeri kalplerle döşeyeceğim. İnstagrama en az beş fotoğraf bloga da iki yazı atacağım. Öyle bir görmemişlik benimki...


Kızlar ben nerede hata yapıyorum sizce? Hı? Bebeler bile buradan Amerika'ya yol olan omuzlara sahip kovboylar buluyorken ben nerede hata yapıyorum? Amerika'ya yol olmasa da olur karşıya kadar olsun yine kabulüm. Böyle sevgililerin, aşkların gözüme sokulduğu zamanlar geldiğinde kendimi sorguluyorum. Acaba benim ilişkilerim neden yürümüyor diye iç sesime hesap soruyorum. Ben niye bu muhteşem adamlara denk gelemiyorum diyorum. Etrafta duygusal, romantik bir sürü adam varken ve duygusal bir kadın bulamamaktan yakınırken neden yollarımız kesişmiyor yani? Bu şey gibi madem ikimizde yalnız uyuyoruz o zaman beraber yalnız uyuyalım gibi. Anlatmaya çalıştığımı anladınız.


Ama yok nerede piç ve karaktersiz var beni buluyor. Bir tane düzgün bir insanla karşılaşmadım. Biri seviyorum der arkamdan bin tane iş çevirir, diğeri her gördüğü kıza sülük gibi yapışır, başkası her dakika durum bilgisi ister nerede abicim bu düzgün adamlar? Kültürlü, bilinçli, açık görüşlü, dürüst insanların soyu tükenmiş ben size söyleyeyim. Aramayın. Yakışıklı, kaslı milyon tane var ama hepsi kelek! Cüssesine güvenip alıyorsun pazardan sonra evde leş çıkıyor. Büyük bir hayal kırıklığı... Belki de böyle iğrenç insanlarla karşılaşmaktansa sevgililer gününde sap kalmak daha iyidir. Otururum evimde alırım cipsimi, biramı filmimi izlerim. Notebook falan izleyip ağlarım. Gerçi ben o filmde ağlamıyorum ama olsun. Bu sefer ağlayacağım. ( Ağlamalık film önerisi bekliyorum sizden.)


Ne vardı şöyle sahilde yürüsek, vapurda sarılıp öpüşsek, romantik bir akşam yemeği yesek, şaraplarımızı hafif rüzgarlı gecede gökyüzüne bakarak yudumlasak... Arkada güzel müzikler, bol duygusal değişimli dakikalar... Ben ancak bunları evimde oturup filmde izlerim. Hani olayın sevgilim yok kısmını geçtiğimde daha vahim sonuçlarla karşılaşıyorum. Sevgilimin olduğu zamanları düşünüyorum o daha korkunç geliyor gözüme. Ben doğru insanları seçemiyorum. Böyle bir problemim var maalesef. Ya çok safım seçtiğim kişinin doğru olduğuna inanıyorum, güveniyorum ya da bende bir mallık var karşımdakinin bir hiç olduğunu anlayamıyorum.

Hangisi daha beter bilemedim sap olmak mı yoksa değmeyen biriyle birlikte olmak mı? Sap olmak daha iyi bir seçenek sanırım. Yine kendimi yalnız olduğum için şanslı olduğuma inandırarak sevgililer günü vahşetini atlatmaya çalışıyorum. Yani, en azından deniyorum.

Sevgililer gününün gereksizliği ve yapılan harcamaların kapitalizmin bir sonucu olduğu konusunda da sıkıcı bir konuşma yapıp yalnızlığımı yok sayabilirdim ama korkmayın yapmayacağım. Benim sap kardeşlerim peki siz neler hissediyorsunuz? Ne yapıyorsunuz sevgililer gününde? Bence kesinlikle dışarı çıkmayın her yer mıç mıç... Evde oturmak en iyisi! Belki arkadaşlarınızla gezebilirsiniz. Benim arkadaşlarımın hepsinin sevgilisi olduğu için ve hepsi evlilik yolunda ilerlediği için forever yalnızlık...

Not: Ağlamaklı bir film önermeyi unutmayın. Bayadır aşk üzerine bir şey izlemiyordum.

19 yorum

  1. Ağlamalık film : Boş Ev (Kim Ki Duk)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka bakacağım öneri için teşekkürler.

      Sil
  2. Ne guldum. Bir baş belasi bulmaktansa yalniz kalmak iyidir. Bence umudunu yitirme.:) Tavsiyem once nasil birini istiyorsun buna bir karar ver. Dogru kisiyi yanlis yerde ariyor olabilirsin. Zaten epey de tecruben olmus. Mutlaka bir ders cikarmissindir. Dogru insani bulacaksin oyle hissettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle illa sevgilim olsun demiyorum şuan, sadece karşıma çıkan insanlar düzgün olsun istiyorum. Ciddi ve güzel bir ilişki yaşayabilirim benim için doğru olan kişiyle. İnşallah hislerin çıkar ve bulurum.

      Sil
  3. Hayat her zaman insanin karsisina birini pat diye cikarmiyor maalesef. Ama elbet birileri cikar karsina ya (duzgun olan) :) Aklima romantik film Remember Me geldi izlemediysen, bir de dram filmi olarak If I Stay :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkanların hepsi tuhaf kişiler oluyor o yüzden altını çize çize düzgün diyorum. Önerdiğin filmlerin ismi yabancı gelmiyor, hemen bakayım izledim mi hatırlamıyorum.

      Sil
  4. Hahah çok güldüm yeminle Allah iyiliğini versin..😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülelim, eğlenelim diye varım zaten. :))

      Sil
  5. haha bu yazına çok güldüm :) hep böyle ol

    YanıtlaSil
  6. Eda merhaba,
    sevgilim ilk zamanlar doğru kişi miyim diye çok sorgulamıştı çünkü diğer hemcinsleri ile çok samimiydim ve hoşuna gitmiyordu, üzülmek istemiyorum diyerek flört süresini baya bir uzatmıştı ben de anlayışla karşılamıştım ve bu süreçte biraz kendime çekin düzen verdim. Senle gerçekten ciddi düşünen ve seni seven biri bazı şeyleri değiştirmeyi göze almalı. Diğer seri sevgili yapan kızlar gibi kalbin paslanacağına bu şekilde doğru kişiyi beklemek bence en güzeli. Tavsiyem bir kriterin olsun ve bazı testlerden geçir bu kişileri. Narsist, ego ve gurur düşkünü kişilerle aşk falan yaşanmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylediklerinize katılıyorum, çok haklısınız. Sürekli sevgili değiştirmek bana göre bir şey değil. Gerçekten bana uygun olan biriyle ciddi bir ilişki yaşamak isterim. Sevgi harcanamayacak kadar kıymetli.

      Sil
  7. Bu gününde diğer günlerden bir farkı yok bana göre. Gerçek aşka inanırım ve her şeyin bir zamanı olduğuna. Yani siz kendinizi üzmeyin değerinizi bilen biri mutlaka olacak. Ağlamalık film aşk filmi değil ama "Umut" filmi vardı. Çok güzeldi hayattaki bazı değerleri çok güzel anlatan bir film. Sevgilerimle...:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film önerinizi dikkate alacağım ve haklısınız, her şey doğru zamana bağlı.

      Sil
  8. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin, elbette sana da uğrayacağım.

      Sil
  9. Merhaba kuzu gülümsettin beni :) keşif etkinliğinde geldim bana da beklerim sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, size de uğrayacağım şimdi.

      Sil