İLHAM PANOSU | KIŞ STİLİ

by - 2/03/2017

Bugün hiç anlamadığım bir konudan, modadan bahsedeceğim. Her şey karışık blog adlı temamıza uygun bir içerik olsun istedim ve benim gözüme güzel görünen parçaları moda olmuş diye size yutturacağım. Bu nedenle modayla iç içe olan insanların beni yargılamasını, yazdıklarımı eleştirmesini istemiyorum. Baştan uyarımı yapmış olayım. 
Kış bitmek üzereyken kış stilini inceleyip fotoğraflarla ilham alalım diyorum. Her mevsim için bu tarz ilham panoları gelecek. O mevsimde giyilen kıyafetler, özel günler gibi konularda yazılar yazmayı düşünüyorum. Her yıl tekrarlayacağım ve insanları bayacağım bir konseptim olduğu için şuan çok mutluyum.

Konumuza dönecek olursak kabanlardan işe başlamak istiyorum arkadaşlar. Kış stilini sevmemin en büyük nedeni kat kat giyinmek aslında. O kabanın ardında kalan göbeğimi, kalın bacaklarımı, oturduğumda kat kat sarkan yağlarımı saklayabildiğim için en sevdiğim kıyafet çeşidi olabilir. İçine ne giydiğinin bir önemi bile yok! Uzun bir kaban al ve giy üstüne, sonra kalpli pijamayla gez sokaklarda... Benim gibi üşengeç insanların kurtarıcısı olan kış mevsimi ve kış stiline teşşekkürlerimi sunuyorum. Tabi özel bir gün olduğunda ve süslenip güzel kıyafetlerle çıkmak istediğimde patates gibi gözükmemi sağlayan kabanlar da var. O nedenle kışın seksi kıyafetlerle gideceğim özel günleri yaza erteliyorum. İstediğim kadar açılıp saçılabilir ve muhteşem görünebilirim yazın. Fakat kış mevsiminde o durum biraz kötü sonuçlar doğurabiliyor. Mesela elbise giydiğimizde götümüz donuyor. İnce topuklu stiletto ile karlı sokaklarda yürümeye çalıştığımızda iki bacak bir kol kaybedebiliyoruz. Siz siz olun asla kışın özel davetiyelere gitmeyin! Tecrübeyle sabittir.

KIŞ STİLİ

Son zamanlarda uzun ve büyük beden kabanlar revaçta. Zaten kat kat giyinip şişkoluğuma şişkoluk katıyorum. Bir de büyük beden kaban giyersem sokakta yuvarlana yuvarlana ilerlerim. Çünkü yürümem imkansızlaşıyor iki kat pantolon ve üç kat kazak giyince. Bazen bu büyük beden kabanların beline kemer takarak tarz olmaya çalışıyorlar ve bel oyuntumuzu belirginleştirdiğimiz için daha hoş gözüküyor ama bende nedense çok kötü duruyor. Siz denediniz mi? Bu mankenler ne yapsa oluyor biz de mi bir kezbanlık var anlamadım. 

KIŞ STİLİ

Kış stilinin bir güzel yanı sıcacık kazaklar... Envai çeşit kazak var piyasada. Hoşunuza gidenleri doldurun sepetinize, alın hepsini. Benim en çok sevdiğim modeller genelde örgülü ve bol olanlar... Dar giyip bedenime işkence etmek istemediğimden bol kazaklarla rahat rahat oturup kalkmayı seviyorum. Özellikle nude renkleri ya da pastel tonlarını tercih ediyorum ve şu sıralar balıkçı yaka modelleriyle doldurdum dolabımı. Boynunuz uzunsa bu modelleri rahatça tercih edebilirsiniz. Ama bana bir yerden sonra fenalık geliyor ve v yakalarla yoluma devam ediyorum. V yaka giymeyi seviyorum ve kazaklarda içine bralet giyerek oluşturulan görüntüye bayılıyorum. Bu nedenle genellikle bu tarzda giyiniyorum. Altına da tayt veya jean giydiniz mi tamam işte. Atın üstünüze bir kaban ve çıkın evden.

KIŞ STİLİ

Kış mevsiminden çok geçiş döneminde kullandığım hırkalar da kurtarıcı parçalardan biri benim gözümde. Yine son zamanlarda uzun ve büyük beden hırkalar moda olduğu için sık bir şekilde kullanıyorum. Modanın sonunda benim tarafımda olduğunu görmek çok güzel. Bol kıyafetlerin içinde kendimi çok rahat hissediyorum ve oldukça şık göründüğünü düşünüyorum. Her stile uyan bir kıyafet olduğu için çok kullanışlı. Dolabınızda mutlaka hırka bulunmalı. Ben genelde taytla kombinliyorum. Rahatlığıma baya düşkün olduğum için tayt, kazak, hırka, kaban, bot ve dışarı!

KIŞ STİLİ

Kışın ayağıma giyecek bir şey bulamam genelde. Çok beğendiğim bir ayakkabı aldıysam eğer, mutlaka her yağmur yağdığında buz pistindeymişim hissi verir. Ya da karda asla yürüyemem topuklu olduğu için. Görünüşüne aldanıp aldığım bütün botlar beni yarı yolda bırakmıştır. Bu nedenle en sık hayaller-hayatlar yaşadığım olay bot ve çizmede karşıma çıkar. Buradan bütün ayakkabı markalarına sesleniyorum. Zorlu hava koşullarında özel arabası olmayan insanları, öğrencileri düşünün. Metro zemininde sürekli kayıp yere düşen, yollarda iki adım atıp tökezleyen bu canım milleti düşünün. Lütfen... Bu sorunu yok sayarsak benim en sevdiğim model çorap çizme oldu. Etek ve elbisenin altında o kadar muhteşem gözüküyor ki dizüstü çizme faciasını çoktan unuttum. Bihter çizmelerini hatırlamıyorum artık. Öte yandan topuklu botlar da en çok kullandığım ayakkabı modellerinden biri. Her kıyafete her stile uyan modelleri oldukça kullanışlı. Zımbalı, kadife kumaşlı, çiçek işlemeli derken birçok çeşidi mevcut. Modaya kurban olmadan hoşunuza gideni alın.

KIŞ STİLİ

Giydiğiniz kıyafetleri atkı ve şapkalarla kişiselleştirmeyi sakın unutmayın. Bazen tamamlayıcı aksesuarları kullanmıyoruz, üşeniyoruz. Ama hem kış stilinde sıcak tutan hem de farklılaştıran bu unsurları mutlaka kullanmak lazım. Ayrı bir hava veriyor bize. En azından ben öyle düşünüyorum ve mutlaka kullanıyorum. Gerçi işin moda kısmından çok sıcak tutması için giyiyorum ama olsun. Bu dönem battaniyeye benzetilen desenli ve büyük atkılar baya kullanılıyor. Şapkalar ise çeşit çeşit! Tarzınıza hangisi uyuyorsa onu alabilirsiniz. Ben fötr şapkalara karşı biraz ön yargılıyım ama yavaş yavaş kullanmaya başlayacağım. Kıvırcık ve kabarık saçlara sahip olduğum için kafamda pek şapka durmuyor fakat ısrarla takacağım o şapkaları.

Benim gözümden kış stili bu şekildeydi. Hızlı bir şekilde özetlemeye ve fotoğraflarla desteklemeye çalıştım. Kış stili hakkındaki düşüncelerimi yansıtmaya çalıştım. Ufak ufak yorumlar yaptım, umarım eğlenmişsinizdir. Dediğim gibi bu tarz meselelerini çok fazla anladığım söylenemez. Ama her kadın gibi ben de ilgileniyorum. Siz neler düşünüyorsunuz, yorumlarınızı merakla bekliyorum.

BUNLARA DA BAKMALISIN!

10 yorum

  1. Modayla iç içe olan biri bile beğenir bence bu postu. Çok da eğlenceli bir dille yazılmış. Kaban konusunda ne desem bilemedim. Severek giydiğim bir kabanım var şişko göstermeyen türden. O yüzden son trendlerle ilgilenmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy teşekkür ederim, en iyisi bence bu bir iki beden bol gelen kaban modası biraz riskli.

      Sil
  2. Bence de çok hoş kaleme almışsın, bol kazak modasına bende bayılıyorum bu kış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, kışı güzel yapan şeylerden biri kazaklar.

      Sil
  3. Eglenceli bir yazi olmus. Insanin kendiyle ilgili espri yapmasi guzel:) Modaya kendime uyuyorsa uyarim. Hatta bazen moda beni takip ediyor:)) Gereginden fazla odeme de yapamam acikcasi. Bak bu konuya da bi ara degin bence. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum, mutlaka bütçeyle alakalı bir şeyler de yazmak istiyorum. Öyle gereksiz şeylere sırf marka veya moda oldu diye para harcıyoruz ki çok üzücü.

      Sil
  4. önemli olan modadan anlamak değil giyip de üstüne yakıştırdığın her şey senin için moda olmuştur zaten :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın İlayda, sana katılıyorum.

      Sil
  5. Blogları gezerken bulduğum bu güzel blogu hemen takibe aldım.

    Bende beklerim. Sevgiler...

    http://soslubadem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin, hemen sana da uğrayacağım.

      Sil