HAKKIMDAKİ 10 GERÇEK

by - 2/02/2017


Merhaba,
Beni biraz daha iyi tanıyın diye ve kişisel blog olmasına rağmen benimle alakalı çok az öge olduğunu düşündüğüm için böyle bir yazı paylaşayım dedim. Umarım keyifle okursunuz.

1. Yalan söylüyorum. | Bazı konularda yalan söylemem gerekmediği halde söyleyebiliyorum. Bir olayı anlatırken oluyor genelde bu. Mesela olayın gidişatının veya sonucunun daha farklı olmasını istiyorum ve hayal gücümü kullanarak bunu değiştiriyorum. Gerçekte çok farklı bir şey iken anlatırken daha da farklı bir olaya dönüşüyor. Benim gücümün dışında gelişen bir hikayeyi bile istediğim şekilde dönüştürmek istediğimden bunu yalan söyleyerek gerçekleştiriyorum. Sanırım çok fazla kurguya dayalı hikaye yazdığım için yapıyorum bunu.

2. Şarkı söylüyorum. | Etrafımda kimsenin olmadığına emin olduğumda şarkı söylüyorum. Ama en çok kendi şarkılarımı söylüyorum. Bu biraz tuhaf ama kendi kendime melodi uyduruyorum ve o melodiye uygun o an içimden gelen sözleri söyleyerek bir şarkı oluşturuyorum. Ve bunu söylüyorum. Üzerinden on dakika geçtiğinde ise söylediğim şarkıyı hatırlamıyorum. Aynısını söylemem imkansız hale geliyor bu yüzden.

3. Gelecekte yaşıyorum. | Sürekli geleceğimi düşünüyorum ve sanki şuan vermiş olduğum kararı 30 yaşımda veriyormuşum gibi davranarak seçimlerimi yapıyorum. Sanki bir çocuğum varmış da seçtiğim seçenek onu etkileyecekmiş gibi hissediyorum ve böyle davranıyorum. Çok garip bir şey! Sürekli gelecek gelsin ve o an bu seçeneği tercih edeyim diyorum. Gelecek geldiğinde ise o anı yaşamayıp aklımdaki geleceğin gelmesini istiyorum. Anlatabildim mi bilemiyorum ama garip bir döngünün içindeyim. Yaşadığım anı değerlendiremiyorum ve hep aklımda gelecek var.

4. Çok fazla düşünüyorum. | İnsanların hakkımda neler düşündüğünü çok fazla umursuyorum. Bu nedenle bir hareketi gerçekleştirmeden önce içinde bulunduğum kalabalığın hoşuna gitmesi gerekiyormuş gibi bir endişeye kapılıyorum. İnsanların aklından neler geçmiş olabileceğini, benim için neler düşündüklerini sürekli kafamdan geçiriyorum. Her konuda çok fazla düşünüyor ve umursuyorum ama sanki umursamıyormuş gibi davranıyorum.

5. Duygularımı belli edemiyorum. | Bir insana karşı hissetmiş olduğum duygunun yoğunluğunu belli edemiyorum. Daha doğrusu istemiyorum. Bir insana sevdiğimi söylediğimde ne değişecek? Onun yanında isem seviyorum demektir. Duyguları çok fazla açığa çıkarmak bunlar üzerinde konuşmak hoşuma gitmiyor. İnsanlar sürekli benden hasta olunca onlara bakmamı, onlara günlerinin nasıl geçtiğini sormamı, onlarla ilgilenmemi istiyor. Bunu yapmadığım için onları sevmediğimi düşünüyorlar. Bana göre ilgi göstermek dünyanın en saçma şeyi! İlgi görmekten de göstermekten de hiç hoşlanmıyorum. Ve bu herkese garip geliyor.

6. Aynı yatakta başka biri varken uyuyamıyorum. | Alkol almadığım sürece yanımda biri yatarken uyumam imkansız. Gözlerimi kapatıyorum ve uyku moduna girmeye çalışıyorum ama bilincim açık, her hareketi duyuyorum. Tamamen uyuyamıyorum ve uyku benim için çok önemli bir unsurdur. Bunu söylememe rağmen arkadaşlarım evime geldiğinde dört kişi çift kişilik yatakta yattık. Yaşadığım işkenceyi anlatamam!

7. En az 12 saat uyuyorum. | Uyumayı seviyorum. Erken kalkmak beni psikolojik olarak çok etkiler. Modum düşer, enerjim kalmaz, kendimi kötü hissederim. Bu nedenle lisede her sabah küfür ederek uyanıyordum. 12 saat uyuyan bir insanı siz nasıl 6 da kaldırırsınız? Ben de doğal olarak akşam 6 da ya da 7 de falan uyuyordum. En geç 9 da yatıyordum. Yoksa sabah uyanmam imkansızdı! Akşam 6 da uyumak nedir ya?

8. Lunapark gibi eğlence yerlerinden nefret ediyorum. | İsmini bile duymak hoşuma gitmiyor. Eğlence parkları bana göre değil. Öncelikle anksiyete rahatsızlığım var. Eğer beni o aletlerden birine bindirirseniz ölürüm! Benden nefret eden biri varsa söylüyorum anacım bana yapacağın en büyük kötülük beni o şeylerden birine bindirmektir. Siz nasıl zevk alıyorsunuz onlardan ya? Ben en fazla çocukken çarpışan arabaya bindim, onda da bir fenalık geldi.

9. Çok üşengecim. | Kesinlikle yattığım yerden kalkmıyorum. Acıksam da, çişim gelse de, su içmem gerekse bile kalkmıyorum. Kendimi yatağın içine gömüyorum ve bütün dünyayla iletişimi kesiyorum. Zaten 12+ saat uyuyorum. Bir öğün yemek yiyorum, suyumu da yanıma alıyorum genelde. Çok fazla kalkıp tuvalete gitmemek için az su içiyorum. Zaten suyu sevmiyorum. Böyle muhteşem bir hayata sahibim.

10. Tanıdığım insanların zaaflarını not ediyorum. | Evet, biraz psikopat olabilirim. Özellikle gözümün tutmadığı, hayatıma bir süreliğine girip çıkacağından emin olduğum arkadaş, sevgili kim ne varsa onlar hakkında elimde rezillik sınırına ulaşan belge, video falan tutuyorum. Etrafımda videolarla oynayan, sahte belgeler falan yapan insanlar olduğu için binbir çeşit entrikalara sahibim. Bir de hackerlarla internet üzerinden tanıştığım için bilgisayara ulaşma, özel belgelere ulaşma gibi daha ileri seviye olaylar da var. Bu kadar ciddi şeyler yapılacaksa önce dikkat dağıtma teknikleri uygulanıyor. İşte sosyal hesaplarınız çalınıyormuş süsü veriliyor ama beceremiyormuş gibi gözükerek dikkati o yöne çekiyorsunuz falan işte. Aman bu tarz olaylara bulaşmayın elbette. Yasal değil bunlar arkadaşlar... Biz öyle şakasına eğleniyoruz...


Bu 10 gerçeği öğrenip benden nefret ettiğinize göre görev tamamlanmıştır. O kadar da kötü bir insan değilim ya...




BUNLARA DA BAKMALISIN!

22 yorum

  1. Ha haa :)) Tabii ki nefret etmedim ama ilginç birisin bence :)

    YanıtlaSil
  2. Çok olmasa da bazı yönlerimiz çok benziyor yatakta biri olduğu hariç. Seni bir mühendisin güzellik dünyasına davet ediyorum :D http://tembelprenses.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin bloguma hemen sana da uğrayacağım.

      Sil
  3. Tehlikeli birisin :)

    Bir insana sevdiğimi söylediğimde ne değişecek?
    Şu değişecek;
    Annen, baban, arkadaşın dahi olsa... İlla ki sevgilin olsun demiyorum.
    Birine sevgini göstermiyorsan neden seviyorsun ki ?
    Hiç gerek yok.
    Sevme.
    Blogun takipte.
    Esen kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum bu sevgiyi gösterme olayları bende çok karışık. Ben pek hoşlanmıyorum. Böyle düşündüğüm için sevmediğime yorumlanıyor davranışlarım. Seviyorum ve bana göre sevgi gösterilebilecek bir şey değil. Bende takipteyim.

      Sil
  4. En azından kendisini tanımlayan, iyi kötü yönlerini, zaaflarını bilen birisin. Bu da iyi bir şeydir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin kendisini bilmesi gerektiğini düşünüyorum. Tüm iyi ve kötü yönlerimi kabul edip kendimi sevmeyi öğrendim.

      Sil
  5. Haha 😃 hiçde bilene nefret etmedim.Degisik bir tip geldin banada 😃ama eğlenceliydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim eğlenmene sevindim buradaki amacım bu zaten.

      Sil
  6. Ne zordur insanın kendini eleştirmesi oysa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir nebze de olsa kendimi eleştirmeye çalışıyorum her zaman. Bu şekilde yenileniyoruz insan olarak.

      Sil
  7. 2 maddenin aynısını bende yapıyorum :) Bu arada çok samimi ve icten bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Aynı psikopatlıklara mı sahibiz yoksa?

      Sil
  8. Yok yok nefret etmedim ama bazı maddeler yaş aldıkça değişecek gibi😉😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette değişecek. Yani en azından umudum o yönde...

      Sil
  9. Dürüst olmak insanların zannettiğinin aksine kolay değildir. Alkışlamak lazım yazdıklarınızı. Nefret etmek dürüstlüğü tam sağlayamayanlar için olsa gerek. Aslında pazartesi gelecektim bloğunuza ama dayanamadım :)) Güzel bir yazıya da denk geldim. İnşallah diğer yazılarınızı da okuyacağım, Sevgiler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim iyi ki geldiniz, hoş geldiniz. Umarım blogun içinde kendinize ait parçalar bulursunuz okurken.

      Sil
  10. Böylesine açık,samimi olduğun,cesurca kendini yazdığın için alkışlıyorum seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, böyle yorumlar görünce mutlu oluyorum.

      Sil
  11. Yazdiklarindan biraz korktum ama tanıştığıma memnun oldum :) Korkma kısmı şakaydı tabi. Bugünkü postun nedeniyle bayağı bir karıştırdım blogunu. Bu yazıya rastladığım için mutlu oldum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, uğraştırdım seni biraz eskiye inmek için zorlayarak. Ve ben de memnun oldum.

      Sil