KIZ KIZA | DÜNYANIN EN GEREKSİZ VARLIKLARI ERKEKLER

by - 1/23/2017


Kızlar gelin toplanalım ve şu erkeklerin gıybetini yapalım biraz. Başlıkta biraz yüklendim karşı cinse fakat o kadar da gereksiz değiller. Çok da şey yapmamak lazım...

"Bu erkeklerin amacı ne ya?" diyerek konuya bodoslama atlıyorum. İstisnalar dışında tanıdığım ve gördüğüm erkeklerin tek yaptığı içlerindeki o top peşinde koşturma arzusunu meme ve göt peşinde koşturmak olarak yansıtmaları... Tamam hepimizin cinsel arzuları var ve bu cinsel arzuları metalaştırıyoruz. Fakat bu ne açlıkmış böyle... Bütün konuyu direk kadın bedenine çekmek, cinselliğe göndermeler yapmak, komik olduğu sanılan seks şakalarıyla muhabbeti donaltmak benim hiç hoşuma gitmiyor. Ne arkadaşlık aşamasında ne de flört... Buradan bütün erkeklere sesleniyorum. Ya açık olup seninle amacım yalnızca cinsel tatmin diyeceksiniz ya da cinsellik hedefini üstü kapalı ama bir o kadar da açık seçik yansıtmayacaksınız. Bir kadınla ilişki kurduğunuzda, zaten zamanla karşılıklı rıza sonucunda yaşarsınız bu deneyimi. Bu acele, ağızdan akan salyalar... Kendinize gelin.


Bana mı tuhaf insanlar denk geliyor bilmiyorum ama sürekli trip atan, ilgi isteyen, çocuk gibi saçma sapan hareketler yapan erkeklerle karşılaştım. Yapmayın! Ben anne değilim. Kimseye ilgi gösterecek halim yok. " Aşkım hastalandım bana çorba yapsana." falan tavırlarından o kadar rahatsız oluyorum ki... Çorba yapmak ya da karşındaki insana bakmak kişisel bir karardır ve bu kararın kendi içinde verilmesi doğrudur. Karşımdaki insan benden bunu talep etmemeli. Benim içimden gelirse eğer çorba da yaparım, ilaçlarını da hazırlarım. Ama açık açık ilgi isteyen bir bebek gibi hareket etmek ve istediği gerçekleşmediğinde trip atmak benim midemi bulandırıyor. Bu hareketi bir erkek yaptığı için yanlış bulmuyorum, bir kadının da yapması doğru değil bence.


Karaktersizlik... Aslında her insanın, verdiği cevaplar, yaptığı seçimler, duruşu, söylediği sözler birbirini karşılamalı. Bir olayda farklı bir karaktere bürünüp diğer olayda bambaşka bir insan olmak doğru değil. Bu tarz davranışları daha çok erkeklerde gördüğüm için bu maddeyi de ekledim. Bunun kaynağının erkeklik duygusu olduğunu düşünüyorum. Erkeklik olgusu biz kadınların anlayamayacağı bir boyutta. Tıpkı namus üzerinden kadınlara dayatılan baskı ve zulüm gibi. Bu noktada erkeklerin omuzlarında da büyük bir baskı var. Erkek olmalısın baskısı... Erkek olduğunu, bir sürü kızlarla birlikte olarak ve bunu belgeleyerek, erkek grubu içinde siktiği kızların ve sevgilisinin muhabbetini yaparak, dövüşerek, güç gösterilerinde bulunarak kanıtlamaya yönelik birkaç davranış var. Dolayısıyla size karşı başka, arkadaşlarına karşı başka, ailesine karşı başka davranır. Kültür ve bilinç düzeyi arttıkça bu davranışların yok olduğunu görürüz. Çünkü bilinçli insanlar erkek olduğunu kanıtlamaya çalışmak gibi bir durumun içine kendini sokmazlar. Aslında eleştirdiğimiz tüm bu özellikler topluma dayanıyor ve değiştirmek için toplumu değiştirmeye çalışmamız gerekiyor.

Erkeklerin aldatmayı bir iş başarmak olarak görmesi çok üzücü. Aldatılan biri olarak ki aldatıldığımı sanmışım. Olay tamamen bir şey kanıtlama çabasından ibaretmiş. Bana aldattığını söyleyip aldatmamış. Daha doğrusu çalışmış fakat kız yüz vermeyince becerememiş. Bu hikayeyi öğrendiğimde gül gül öldüm. Bu tarz olaylarla karşılaşabilirsiniz siz de. Çünkü günümüzde ikinci kızı, üçüncü kızı elden geçirmek bir marifetmiş gibi algılanıyor. Bu da erkeklik olgusuna dokunan bir durum. Dediğim gibi ne kadar çok kız o kadar çok adamlık gibi denklem uydurmuşlar kendilerine. Bu denkleme göre biz orospu oluruz ama...


Hanzo davranan erkeklerle çok karşılaşmadım. Ama karakteristik özelliklerini içeren kişiler vardı hayatımda. İşte yediğime, içtiğime, giydiğime karışmak gibi... Bazı kadınlar bu durumdan hoşlanıyor üstelik... Benim ruhum köle olmaya alışık olmadığından herhalde, yediremiyorum bu tarz tavırları. Ama hoşlananları bilemeyeceğim. O konuya girersem asla çıkmam. Feminist damarlarıma basmayın. Bu erkeklere sormak istiyorum " Sen kimsin yiğidim?" diye. Kıskançlık adı altında yapılan kısıtlamalara hangi hakla sahip olabilir bir insan? Erkeklerle görüşmeyi kısıtlamak özellikle... Bu beni çok güldürüyor gerçekten. Olayı pek idrak edemiyorum. Ya ben bu kızı erkeklerin arasına salarsam orada biriyle öpüşür ya da samimi olur falan diye düşünülüyorsa eğer ayrılın. Ben öyle bir ortama girmek istersem girerim, öpüşmek istersem öpüşürüm. Sana yanlış geliyorsa bu davranış, ayrıl. Kadınların bu kararlılığı gösteremiyor oluşu beni sinirlendiriyor. Bir insanı sevdiğinizde zaten öyle bir ortamda başka bir erkekle samimi olmanız mümkün değil. Bu kadın için de erkek için de geçerli. Kıskançlıkları bırakın.


Daha söyleyecek çok şeyim vardı ama sinirlendim ve unuttum. Saçma insanlar hakkında konuşunca ruhum çekiliyor resmen. Burada bahsettiğim özellikleri taşıyan erkekler lütfen sinir sistemime saygı duyun ve uzaklaşın. Kızlar sizin de yorumlarınızı merak ediyorum. Benim açımdan erkeklerin hoşlanmadığım özellikleri ve karakteristik davranışları bunlardı. Siz nelere tahammül edemiyorsunuz yorum olarak bekliyorum.

NOT: Gif'te yer alan bey yeni aşkım Dominic.

BUNLARA DA BAKMALISIN!

4 yorum

  1. Ben kocamı çok seviyorum ya hiç gereksiz olur muuuuu💖💖💖

    YanıtlaSil
  2. Geldim bile hayırlı olsun blogun:))

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim @KelebekEtkisi

    YanıtlaSil
  4. Hahahahaj bazen istisnalar mevcut olabiliyor. @Hazal'ınDünyası

    YanıtlaSil