İTİRAF EDİYORUM | ERGENLİK


Hepiniz içten içe böyle bir yazı istiyordunuz değil mi? Havadan sudan, güzel şeylerden bahsettikçe hakkımdaki iğrenç ve rezil detayları öğreneceğiniz o günün gelmesini büyük bir sinsilikle beklediniz. O halde size bu büyük haberi vereyim. İsteğiniz şu dakika itibariyle gerçekleşiyor. İtiraf ediyorumun ilk bölümüne HOŞGELDİNİZ!
Bu yazıdan sonra benim hakkımda düşünmüş olduğunuz tüm iyi şeyler yok olacak. Buna hazır mısınız? Bu rezillikleri duymaya hazır mısınız? Yazıyı okuduktan sonra dalga geçmek vay efendim sağa sola böyle salak bir kız varmış demek yok! Bozuşuruz he. Gıybet ortamlarında adım geçmeyecek kızlar. Erkekler istediği gibi konuşabilir...

| 2009 yıllarında, sanırım 12 ya da 13 yaşında oluyorum, Facebook ortamına adım attım. Bu kadar küçük yaşta böyle bir ortama adım atmış olmam geçmişimde ağlanacak rezillikler bırakmama neden oldu. Hala temizleyemedim siz düşünün. Değişik şekillerde yazı yazma stiline sahip olan, duvarında kamyon arkası sözler barındıran, xD ve türevleriyle güldüğünü belirten, fotoğraflarımı ve yorumlarımı beğen diye 1000 kişilik arkadaş listesine ısrarla yazan, fotoğrafların altına yorum yapma sadece beğen yazan o apaçi ruhlu kişi BENDİM! Allah affetsin ne diyeyim.

| O yıllarda ilk defa izlemiş olduğum yabancı dizi olan Supernatural'ın baya bir etkisindeydim. Paranormal olaylarla hep ilgili olduğum için bu dizi beni epey kendine çekmişti. Hala dizi benim favorilerim arasındadır. Dizinin ana karakterlerinden biri olan Dean'a olan aşkım ise en efsane olaylardan biriydi. Gerçek adı Jensen Ackles olan bu beyefendinin Facebook'da gördüğüm bütün fotoğraflarının altına "I love you Jensen Ackles." yazıyordum. Bütün Jensen Ackles profillerini takip ediyordum, fotoğraflarını beğeniyordum, onların altına aşk dolu yorumlar yapıyordum. Tam bir ergen kız kafası... Hatta Amerika'ya gidip onunla karşılaşacağıma, onun bana aşık olacağına ve benimle evleneceğine dair bir inancım vardı. Bu inanca kendimi ne kadar kaptırdıysam artık o dönem Facebook'da ismim Eda Ackles olarak uzun bir süre kaldı. Evet... Gerçek hikaye.

| Hayatımda ilk defa açmış olduğum fake hesap ise yine Facebook sayesinde oldu. Peki bu bilginin arkasındaki rezilliği bilmek ister misiniz? O zamanlar bir tür müzik yarışması vardı sanırım, çok hatırlayamıyorum. Bir sürü güzel sesli insan kendi müziklerini yapıp Facebook'a atıyor ve en çok hit alan kazanıyordu. Bu müziklerin arasından bir gruba denk geldim. Birkaç müzik videolarını izledim ve baya hoşuma gitti. İki kız bir erkekten oluşan üç kişilik grubun üyelerini detaylıca araştırdıktan sonra hoşlanmış olduğum erkeğe yazmaya karar verdim. Çok güzel söylüyordu, yaşlarımız yakın sayılırdı. Belki tanışırız ve sohbet ederiz diye düşünmüştüm. Fakat o ne yaptı? Bir "Hi!" dedim cevap bile vermedi hahahahj. Sen bana nasıl cevap vermezsin? Egomun ve hırsımın almış olduğu yaradan ötürü fake bir hesap açtım. Baya güzel sarışın bir kızın fotoğraflarıyla profili döşedim. O günden sonra açtığım bütün fake hesaplarındaki kızlar sarışındı. Bir tür kural oldu benim için. Neyse o kızla çocuğa mesaj attım ve tahmin edin ne oldu, cevap verdi. Bu erkeklerin saflığı... Baya uzun bir süre fake hesaptan çocukla konuştum. Bana karşı bir şeyler hissettiğini, benden karakter olarak çok hoşlandığını ve buluşmak istediğini söyledi. Bana en sevdiğim şarkıyı söyleyecekmiş falan gibi romantik olaylara bile girdi. Bende kabul ettim. Buluşmaya gitme gibi bir planım yoktu. Bana cevap vermeyip beni göt gibi bıraktığına göre kendisi de göt gibi kalmayı hak ediyor diye düşünüyordum. Fakat benden arkadaşına bahsetmesi ve arkadaşının kullanmış olduğum sarışın kızın gerçek hesabını bilmesi olayı buluşmaya varamadan noktaladı. Bana bu doğru değil , doğru olamaz tarzında bir şeyler yazdı. Sonra görüntülü konuşmak istedi. Bende kabul etmeyince anladı artık ve iletişimimiz orada noktalandı. 13 yaşında yapacak bir şeyim olmadığı için böyle salaklıklarla çok uğraştım. İşte sosyal medyanın gereksizliğine bir kanıt. Git sokakta top koştur, fake hesapla erkeklere yazmak da nedir?

| Yine aynı yıllarda sınıfımdaki çocuktan hoşlanıyordum. Öyle büyük bir hoşlanma değildi ama o zaman için beni meşgul edecek bir şeydi. Elbette bu çocuğun bir sevgilisi vardı. Hatta 1 ya da 2 yıldır falan beraberlerdi. Doğmuş sonra kızla sevgili olmuş resmen. Çocuk yaşta kurulan ilişkileri asla anlamayacağım. Yapmayın... Etmeyin. Doğru değil ve bence eğlenceli de değil. Çocukluk aşkı neyse ama bu öyle bir şey de değil. İki yıl daha birlikte olsalar nişan takacaklar öyle bir ciddiyet. 15 yaşında da çocuk doğurdu mu tamam! Neyse ben o çocuğun birlikte olduğu kızdan pek hoşlanmıyordum. Kız da benden hoşlanmıyordu çünkü çocukla kankalık samimiyetimiz vardı. Birgün kızın davranışları, tavırları, sözleri beni o kadar rahatsız etti ki bardak taştı. Facebook hesabımdan kıza saydırdım. Ağzıma ne geldiyse yazdım. Baya içimi döktüm sonra kapattım bilgisayarı etrafta dolaştım. Bir saat sonra tekrar açtım ve sakin kafayla yazılanları okudum. Sonra kıza dedim ki pardon tatlım ya bunları kuzenim yazmış. Yaaaaaa kuzenim yazmış olayını kim çıkardı sandınız. Tabi ki ben! Ertesi gün hoşlandığım çocuk ağzıma sıçtı sen mi yazdın diye bende biran aynı okulda olduğumuzu unuttuğum kuzenime okları çevirdim. Onun da ağzına sıçtıktan sonra olay yine bir şekilde benim başıma patladı. Yani neymiş kankanın sevgilisine kendi hesabından değil fake hesaptan yardıracaksın hahahah. O yelloz kızı hala sevmiyorum.


Anlatacak daha çok rezilliğim var ama yazının sonuna kadar gelip milyon kere şükür duası okuduğunuza göre burada bitirebilirim. 12-13 yaşımdaki ergenlik döneminde Facebook'la imtihanım gördüğünüz gibi içler acısıydı. Şuan bütün kanıtları yok ettiğim için kimse bunlardan haberdar değil fakat itiraf ettim ve bir parçasını sizlerle paylaştım. Ben yazarken çok eğlendim. Biraz utandım ve rezilliklerimi hatırlayıp üzüldüm ama olsun. Bunları yapmasaydım şuanki kuğuuuul benliğime ulaşamazdım hahahahha.
Siz o dönemlerde neler yaptınız? Ne tür ergenlikler sergilediniz? Beni yalnız bırakmayın ve anlatın.

0 yorum