YENİ YIL DİLEKLERİ


Her yıl kendimizi düzelteceğimizi ya da başlamaya korktuğumuz işlere başlayacağımızı söyleriz. Artık zayıflayacağımızı, dünyayı gezeceğimizi, sağlıklı yaşayacağımızı söyler ve o yılı bu söylediklerimiz haricinde her şeyi yaparak tamamlarız. Ama neden? Yani neden yeni yıl için aldığımız kararları gerçekleştiremiyoruz? Ya da gerçekleştirsek bile devam ettiremiyoruz. Böyle sanki bir rüzgara kapılıyoruz da şansa geçiriyoruz bir yılı sanki.
Bu yıl farklı olsun hepimiz için. Aldığımız kararları gerçekleştirebilmek için çabalayalım. Rüzgara kapılmayıp ona karşı hareket etmeye çalışalım. İstediğimiz şeyler için savaşıp bomboş geçen yılları silelim hayatlarımızdan. Dolu dolu, yaşadığımızı her anıyla belli eden bir yıl geçirelim.
2017 yılında yapmak istediklerimi, hayallerimi listeleyip sizlerle paylaşmak istiyorum. Belki birbirimize destek oluruz bu şekilde. Hayallerimizi gerçekleştirmek için motive ederiz. Çünkü eminim hepimizin buna ihtiyacı var.

İnterrail! | 2017 yılında en çok gerçekleştirmek istediğim şey. Ve gerçekleştireceğim.

Spora başlamak.|  Arkadaşımla beraber spora yazılıp vücudumu biraz şekillendirmek istiyorum.


Unutmak.|  Yaşadığım kötü şeyleri 2016 yılında bırakıp her şeye yeniden başlayacağım.

Daha çok film,müzik,kitap.|  Genel kültür benim için çok önemlidir. Bu yüzden bol bol keşfedeceğim bir yıl olur umarım.

Festivaller! |  Caz, tiyatro, müzik, film festivallerine katılıp incelemelerimi sizinle paylaşmak istiyorum.


Bir lisan iki insan. |  Fransızca öğrenmeye başlayacağım. Çünkü Fransa hayranıyım.


Tiyatro. |  2017 yılında sahnelenecek bir oyun var heyecanla beklediğim... Mutlaka gideceğim!


Gönüllü ol. |  Bir eğitim vakfında gönüllü çalışmak istiyorum. Bir projem var bunun hakkında hayata geçirmek istediğim. Umarım gerekli işlemler hallolur ve güzel bir projeyle karşınıza çıkarım.

Kitap yaz. | Şuan bir roman yazıyorum ve bu romanı 2017 yılının sonlarına doğru bitirmeyi planlıyorum. 2018 yılında da sanırım kitabım çıkmış olur. Bu konuda inanılmaz heyecanlıyım.


Fotoğraf çek. |  İnterrail ile başlayacak olan dünya turunda çektiğim fotoğrafları sergide paylaşmak istiyorum.


Dünya Turu | 2017 dünyayı gezdiğim bir yıl olacak. Bütün kağıt işlemlerini ve vize işlemlerini yavaş yavaş halletmeye başlıyorum. 2018 yılında ise uzun bir süre yurt dışında olmayı planlıyorum. Birkaç sınav var girmem gereken onları hallettiğimde eğitimime artık yurt dışında devam edeceğim.


Eve Taşınmak . | Yakın bir arkadaşımla ayrı eve çıkma gibi bir planım var. Ama dünya turu yapacağım için sanırım bu 2018 de gerçekleşecek. O da tabi burada okumaya devam edersem...


Dergi. |  Kendi dergi kuruluşumu oluşturmak istiyorum fakat bu yıl buna zaman bulabilir miyim bilmiyorum.


Sev. | Evcil hayvanımın olmasını çok istiyorum. Özellikle kedileri baya seviyorum ama buna uygun bir ortamım yok. Umarım bu yıl olur.

Sergileri gez. | Merak ettiğim fakat gezmeye fırsat bulamadığım birkaç koleksiyoncu ve sergileri gezmek istiyorum.

Less is more! | Hayatımdaki gereksiz fazla yer kaplayan her şeyi çıkaracağım. Az ve öz mantığını kabul edip ona göre yaşayacağım.

Sağlık. | Bu yıl, anksiyete problemi yaşadığım için stresten ve üzüntüden uzak durmaya çalışacağım. Huzur bulduğum ve beni mutlu edecek insanların yanımda olduğu bir yıl geçirmeyi umuyorum.

Okul. | Şu saçma okulu da derslerden kalmadan geçerim inş...

2017 yılının herkese sağlık, huzur, mutluluk getirmesini istiyorum diyerek biraz klişe bir şey söyleyeceğim ama gerçekten bunu istiyorum. Koyduğunuz tüm kuralları, hayalleri, isteklerinizi gerçekleştirin. Size engel olacak her durumu kaldırın! Daha iyi, kültürlü, hoşgörülü, bilinçli, umutlu bireyler olun. Yaratıcılığınızı konuşturun! Yanınızda sizi seven insanlar olsun. Saçma sapan insanları dibinizde tutmayın. Hayatınızdan kötü anıları, olayları ve hisleri çıkarmayı bilin. Yeni başlangıçlar yapacak cesaretiniz, yeniden sevmek için güveniniz olsun.
İyi yıllar diliyorum.

3 yorum

  1. Yeni yılda dilekleriniz gerçekleşir inşallah, yeni yıl size ve sevdiklerinize mutluluklar getirsin.

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle bambaşka olmalı bu yıl :) umarım hedeflerimize ulaşırız 😊 bol bol kitap okumak gerek 😊 mutlu yıllar 😊

    YanıtlaSil
  3. Merhabaa...Hikaye Kalpli Kadın'ın blog keşif etkinliğinde gördüm blogunuzu.G+ ekledim.Ben de
    http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/
    sayfama beklerim.Sevgiler...

    YanıtlaSil