OLMAZSA OLMAZLARIM


Hayatımda yeri önemli birkaç unsuru anlatacağım bu yazıda ya da 2016 yılında olmazsa olmazım dediğim neler oldu onlara değineceğim.
|Benim için en anlamlı şey kitaplar sanırım. Özellikle üzerinde anılar biriktirmiş eski kitaplar kesinlikle vazgeçemediğim eşyalardan biridir. Yaşadığım yerde mutlaka kitaplarımdan oluşan bir kütüphane bulunmalı. Çünkü ben yaşadığım çoğu olayı, duyguları kitaplar üzerinden anlatabilen biriyim. Ve evime beni tanımak isteyen bir misafir girdiğinde onu önce kitaplığıma götürürüm. Bu benim işte, keşfet hepsini! 2016 yılında da oldukça etkileyici kitaplar okuma şansı edindim. Kadıköy'ün arka sokaklarına sığınmış sahaflardan topladığım bu kitaplar beni olgunlaştırdı. Düşüncelerimi ve duygularımı büyüttü. Beni başka bir insana dönüştürdü. 2016 yılının son günlerinde, geçtiğimiz bir yıl boyunca bende nelerin değiştiğini ayrıntılı olarak görüyor ve hissediyorum. Bu değişim beni oldukça tatmin ediyor açıkçası. Şuan beni ben yapan her şeye minnettarım.
|Rimel... Biliyorum belki rimelin hayatınızdaki vazgeçilmez unsurlardan biri olması saçma olabilir. Ama benim için değil. Çünkü ne zaman uyansam ve rimelimi sürüp çıksam dışarı gözümün önüne yaşadıklarım ve katlandığım onca acı geliyor. Gün boyunca görmezden geldiğim umutsuzluklarım, pişmanlıklarım... Sabah uyandığımda umutla aynanın önüne geçişim ve rimelimi güçlü kadının yüzüne gururla bakarak sürüşüm... Her şeye rağmen hayattayım. Yeni bir sabah ve ben hayata devam ediyorum demenin bir biçimi rimel sürmek. Bu nedenle rimel kullanmadığım bir dönem hayal edemiyorum. 2016 yılı ne kadar rimelimin bolca aktığı bir yıl olsa da yeni bir sabaha uyanıp rimel sürmeye devam.
|Sevmek her şeye rağmen sevebilmek. Bir insanı sevebilmek zor iş. Daha da zor olan kırık bir kalple tanımadığım birini sevmek. Tanımadığım fakat aniden çıkagelen birini... Keşke herkes içindeki o saf çocuğa sahip çıksa. Onu korusa ve ondan kaçmasa... Ona sahip olmanın zayıflık olduğunu düşünen bunca insandan sıyrılabilse. Ve küçük bir çocuğun sevebileceği saflıkla sevebilse karşısındaki insanı. Arkadaşını, eşini, tanımadığı bir yabancıyı... Öyle sevmekten uzak ve kötüsünüz ki... Bunca kin, intikam, hırs niye? Bir insana zarar vermek sizi niye bu kadar tatmin ediyor? Yapmayın, lütfen. Kimseye daha fazla acı vermeyin. Birine vereceğiniz tek şey sevgi olsun. Kaldıramıyorum.
|Hayallerinde yaşayan bir insan olarak hayal etmeden geçen bir yaşam düşünmek istemiyorum. Özellikle gelecekteki yaşamım hakkında hayaller kurup bunları gerçekleştirmeye çalışıyorum. 2016 yılı içinde gerçekleşen birçok hayalim var. Genelde kötü olarak hatırladığım bir yıl olsa da aralarda güzel detaylar varmış yani. 2017 yılı içinde gerçekleştirmek için adım adım ilerlediğim hayalim ise İnterrail. Yavaş yavaş bütün teknik ve kağıt işlemlerini hallediyorum. En sevdiğim insanla bu maceraya atılacak olmak ise beni daha da heyecanlandırıyor. Küçük bir süpriz yapıp size yurt dışına taşınıyorum dersem şaşırmayın. Şuan buralarda ne fırtınalar kopuyor neler kökünden değişiyor bir bilseniz...

Sizin olmazsa olmazım dediğiniz şeyler neler? 2016 yılında sizin hayatınızda neler vazgeçilmez oldu?





2 yorum

  1. Kitaplar benim de olmazsa olmazım. Çok kıymetliler benim için. Bir de ailem tabi ki. En önemli şey onlar. Arkadaşlar dersen eh işte. Herkes kendi kişisel mücadelesi içerisinde olduğu için çok bel bağlamamak gerek bence onlara. 2017 güzel bir yol olsun herkes için. Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz için mutlu ve sağlıklı bir yıl olur umarım. 2017 konusunda baya umutluyum.

      Sil