KİBRİT KUTUSU

by - 12/16/2016


 Arkadaşlarınızla sohbet edebileceğiniz, kahvaltı yapmaya gidebileceğiniz ev samimiyetinde bir kafeyle karşınızdayım bugün. İlk gittiğimde samimiyetini ve temasını çok beğenmiştim. Evin içine konuşlanmış olması, çalışanların nezaketi ve yakınlığı sizi ortama hemen adapte ediyor. Birbirinden lezzetli yemeklerine ise söylenecek pek bir laf yok aslında. Evinizde bir aşçı var ve sanki o hazırlayıp yemeği önünüze koymuş gibi hissediyorsunuz. Ben her gittiğimde farklı bir sipariş veriyorum ve en çok sabah saatlerinde kahvaltıya gitmeyi seviyorum. Daha sessiz oluyor ve kahvaltılıkları çok sevdiğim için buraya da bayılıyorum. Belki yolunuz düşer ve nereye gidelim diye düşünürken bu kafeye uğramak istersiniz. Bence mutlaka gidip görmelisiniz. Çok tatlı çalışanlarıyla sohbet etmelisiniz. Kafenin minik dekorları içinde kaybolmalısınız. Cam kenarına oturup sokaktan geçenleri izlemeli ve kahvenizi yudumlamalısınız.




Hakkında daha fazla detay öğrenmek isterseniz kafenin sitesini buraya bırakıyorum.( KİBRİT KUTUSU )
Umarım beğenirsiniz.

BUNLARA DA BAKMALISIN!

0 yorum