İLHAM PANOSU | VİNTIR İZ KAMİNG

by - 12/13/2016


Kış geldi, gelecek derken götümüzün donmasıyla merhaba dedi yağmur,çamur,kar,lanet kış... Kış mevsimini pek sevmem. Özellikle bu soğukta okula, işe gitmem gerekiyorsa ayrı bir nefret ve kin dolar ruhumda. Saçımı mahveden rüzgar, her yerimi su içinde bırakan yağmur, ayağımın saplandığı çamur, açıkta kalan yerlerimi kıpkırmızı yapan ayaz, üzerime üzerime gelen gri bulutlar... Daha ne kadar madde sayabilirim korkunç kış hakkında bilmiyorum. Tek sevimli yanı kar! Ona da çok bayıldığımı söyleyemem zaten.
Çok şükür başımı sokabileceğim sıcak bir evim, battaniyelerim ve sıcak içeceklerim var. Bunların sayesinde kışı rahat bir biçimde atlatabiliyorum. Umarım zorluk çeken insanlar için de bir nebze olsun kolay geçer bu yıl.
Kışı seven ve bu mevsime aşık olan kişiler için şöyle kış mevsimini fotoğraflarla özetleyelim ve biraz ilham alalım istedim. Ne kadar sevmesem de kışın ayrı bir tutkusu var.


| Kışın gelişi o kalın battaniyelerin nihayet dolaptan çıkışı ile anlaşılır. Üzerime dolarım battaniyeyi, bir tane kitap bir fincan da kahve alıp otururum kaloriferin önüne. Yere koyduğum minderlerin rahatlığı ve sıcaklığın getirdiği uyuşukluk ile uyuyakalırım bazen. Eğer şimşek falan çakarsa kendime gelirim ve kitabıma kaldığım yerden devam ederim. Dışarı pek çıkmam soğuktan dolayı. Ama illa çıkmam gerekiyorsa vaktimi geçirmek için en sevdiğim kafeye gider ve insanları izlerim.


| Benim için kışı güzel kılan şeyler kardan yapılan adamlar ve yılbaşı heyecanı... Neden bilmiyorum içimde tuhaf bir sevinç olur her yılbaşında. Bizim ailemizde yılbaşı ağacı süslemek gibi gelenekler yok fakat birbirimize hediye alırız. O gecenin şarkılarla, içkilerle eğlenceli geçmesini sağlarız. Ailecek olmaya dikkat ederiz ve yeni yılı hep beraber kutlarız. Bu nedenle çok seviyorum yılbaşı gecelerini.


| Kışın tüm soğukluğuna rağmen içimizi sımsıcak yapacak şey aslında sevdiklerimiz. Bu mevsimde sevdiklerimizle beraber vakit geçirmek ayrı bir anlama sahip sanki. Üşüdüğümde ellerimi tutması, battaniyenin altında birbirimize sarılmamız, bir fincan kahveyi beraber içip bitirmemiz, kaybolan çorap yüzünden tek bir çoraba iki ayak sığdırmaya çalışmamız...


| Üşümemek için kat kat giyindiğim ve patatese benzediğim bu kış mevsimi stil konusunda beni negatife çekiyor. Başkaları muhteşem bir kış stili oluştururken ben neden patates gibi gözüküyorum anlamış değilim.


| Benim için kış kar, sevdiklerim ve yeni yıl demek. Kırmızı ve beyaz demek. Huzur ve buz gibi soğuğa rağmen sıcacık hisler demek. Sevmediğim bir mevsim olmasına rağmen beni mutlu edebilen tek mevsim. Bu nedenle kışı güzel geçirmek gerektiğine inanıyorum. Hepimiz için mutlu, huzurlu, güzel bir kış diliyorum.

BU YAZILARA DA BAKMALISIN!

4 yorum

  1. Ben de kışı pek sevmiyorum. Karın da uzaktan seyretmesi güzel. Çünkü sonrasında soğuk olursa buz oluyor, sıcak olursa çamur:) Yaz iyidir diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle size katılıyorum. Bende yağmursuz sonbahara aşığım. İlkbaharı da seviyorum ama alerjimden dolayı baharı güzel geçiremiyorum.

      Sil
  2. Bu post üzerine İstanbul'a kış geldi. :D

    YanıtlaSil