YILIN SON HEDEFLERİ

by - 11/25/2016



Merhaba,
Bugün hem kendime hem de size meydan okuyorum.
25.11.2016 - 25.12.2016 arasında yapmam gereken bir liste oluşturdum.
2016 o kadar hızlı bir şekilde gelip geçti ki yapacağım dediğim çoğu şeyi yapamamışım meğer. Yapılacakları 2017 listesine yeniden dahil etmektense son bir aylık bir meydan okuma gerçekleştirdim kendime. Şimdi bakalım neler varmış bu yapılacaklar listesinde...

1. 3 tane İngilizce kısa hikaye yaz. 
2016 ya girdiğimizde ingilizcemi daha da geliştirmek planlarım arasındaydı. Bu nedenle kendime böyle bir madde oluşturmuştum. Madem yazı yazmayı seviyorum o halde bunu neden ingilizce ile birleştirmeyelim?

2. 3 tane kara kalem resim yap.
Resim yapmak çok hoşuma giden uğraşlardan biri. Ama bu konuda oldukça amatörüm. Resim yapmak hakkında çok fazla bilgiye sahip değilim ve yalnızca duygularımı, düşüncelerimi açığa çıkarmak için yapıyorum. Bu şekilde hem rahatlıyorum hem de stresten uzaklaşabiliyorum.

3. Bir yönetmenin 3 filmini izle.
Bu sene garip bir şekilde film izlemeye bile vaktim olmadı. Vizyondaki filmleri, ya da çok izlenmiş filmlere baktım. O da vakit geçirmek amaçlıydı. Gerçek anlamda sinemanın içine giremedim bu yıl. Daha çok dizilerle ve saçma sapan işlerle vakit geçirdim. Bu nedenle bu maddeyi tamamlayamadım.

4. Bir yazarın 3 kitabını oku.
Bu yıl amacım yönetmenleri, yazarları, müzik gruplarını kısaca sanatçıları daha iyi tanımak üzerine olmalıydı. Fakat ben yine ne denk geldiyse onu okudum, onu izledim, onu dinledim. Bu çalışmaları ortaya çıkaran kişileri tanımak için hiçbir şey yapmadım. Oysa asıl önemli olan onları tanımaktı. Bu hatayı çoğumuz yapıyoruz fakat farkına varamıyoruz.

5. 3 Blogger ile sohbet et.

2016 için blog açma maddesini gerçekleştirdiğime göre bu maddeyi de gerçekleştirmeliyim. Bloguma üç arkadaşımı davet edip onlarla blog macerası üzerine sohbet tarzında bir söyleyişi gerçekleştirmek istiyorum. Umarım bu ricamı geri çevirmezler ve sizi eğlenceli röportaj, söyleyişi tarzında yazılar bekler. Bu konuda gerçekten çok heyecanlıyım. Ve hep aklımda böyle bir şey yapmak vardı ama bir türlü gerçekleştiremedim.

Peki ya siz 2016'da kendinize ne gibi sözler verip yapamadınız? Bana katılıp bu bir ayda yapamadığınız şeyleri yapmak için kendinize meydan okuyabilir misiniz?

BUNLARA DA BAKMALISIN!

5 yorum

  1. Blog röportajı konusunda teklif gelirse icabet ederiz. Yönetmen filmi olarakta üçleme izleyeceksen senin tarzında Kieslowski 3 renk tam senlik. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog konusunda teklif götürmek istediğim ilk kişi sendin.:D Film önerini de dikkate alacağım mutlaka.

      Sil
    2. Haha teşekkür ederim o zaman :D Filmleri mutlaka izle tam senin tarzın. :D

      Sil
  2. İş değiştireyim demiştim olmadı:). Bir de İtalya' ya gideyim demiştim o da olmadı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur olur merak etmeyin. 2017' de istediğiniz bir hayata sahip olabilirsiniz. Neden olmasın?

      Sil